Till alla vilsna ungkarlar och ungmöer

Siggy, Viggy och Jiggy ger er här en unik möjlighet att se världen genom Ungkarlsgängets glasögon. Vi vill ge er ett podcast-äventyr utan dess like där både ungkarlsprofiler och ytligt bekanta tar plats i anekdot-stolen.

Vi rider på ego-vågen och riktar in oss på den närmsta kretsen. Insnöat är rätt ordval – men förhoppningsvis är igenkänningsfaktorn hög. Kanske har du en egen Yxmördarn, Täby-Tabs eller Martin Remy i din direkta närhet? En sak vill vi i alla fall lova: att när vi skämtar så är det definitivt på vår egen bekostnad.

torsdag 18 november 2010

Någon gång måste vara den första

...Att göra radio. Jag och Victor har tjatat om att penetrera etern sedan sommaren 2005. Nu har vi teamat upp med Jens och släpper inom kort det första avsnittet av "Ungkarlsradio."

Eftersom det är första avsnittet, så vill jag passa på att förtydliga en sak. Ungkarlsradios målgrupp är ungkarlsgänget med omnejd. Vårt enda mål är, i dagsläget, att underhålla alla vänner och bekanta. Om radioprogrammet skulle få ett varmt mottagande, så kanske vi spänner bågen hårdare. Men för att citera Jennifer Lopez: "Don't be fooled by the rocks that I got – I am still I am still Jenny from the block."

Det här kan ni se fram emot i program ett:
                                                      Korv från Günthers!

        Sanningen om Södra Latins supergrupp Penetrator! (Checka Jiggys snedlugg!)

Hoppas att ni diggar! /Siggy

1 kommentar:

  1. Shit! jag vet inte hur ja hitta hit MEN fan va jag och mina kompis snackat för länge om att göra exakt samma grej. NU gäller det! Asbra och sjukt inspirerande :)
    Tackar! men hur fan spelar ni in telefonsamtalet? Tekniktips och övrig pepp, mejla mig!
    janemar.kerstin@gmail.com
    heippa!

    SvaraRadera